Friendship33, Gennaker aangeboden

Vermeld in het bericht altijd de prijs. Niet toegestaan is het bieden middels een reactie. Onderhandel dus buiten het forum om. Vemeld NIET uw emailadres in een bericht of reactie. Als iemand u wil emailen, dan kan de email-knop rechts naast Contact hiervoor worden gebruikt! In die email moet u wel het emailadres van uzelf opnemen, anders kan de ontvanger u niet terugemailen!

Moderator: admin

Plaats reactie
hdegroot3
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 24 feb 2016 6:01 pm
Contacteer:

Friendship33, Gennaker aangeboden

Bericht door hdegroot3 »

Als coördinator Technische Groep FS33 ben ik via de IFC Friendshipclub benadert door een iemand die in het verleden eigenaar was van een Friendship33 en die nog een Gennaker met slurf, speciaal gemaakt voor de FS33, op zolder had liggen. Hij vroeg mij of er hiervoor mogelijk, binnen de groep van Friendship33 bezitters, belangstelling bestaan.
Het zeil zou in goede staat verkeren, bevat wel zijn bedrijfslogo, maar volgens de eigenaar waren het plakletters die verwijderd kunnen worden.
De vraagprijs is € 500,=
Mocht iemand hiervoor serieuze belangstelling hebben, bericht mij dit even via de IFC dan zorg ik voor het contact met de eigenaar.

Hugo de Groot
Gennaker 001.jpg
Gennaker 002.jpg
Gennaker 005.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
hdegroot3
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 24 feb 2016 6:01 pm
Contacteer:

Re: Friendship33, Gennaker aangeboden

Bericht door hdegroot3 »

De Gennaker heeft inmiddels een nieuwe eigenaar gevonden. De advertentie komt hiermee te vervallen.
Hugo de Groot
Moderator Technische Groep FS33
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten