Hoekstuk rechts achter

Moderator: amigo

Plaats reactie
Bart Wijnands
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 22 jul 2020 9:54 pm
Contacteer:

Hoekstuk rechts achter

Bericht door Bart Wijnands »

Hallo,

Rechts achter aan mijn boot ontbreekt een hoekstukje en wil hem er graag weer op hebben. Heeft iemand een idee waar ik dit en andere onderdelen kan vinden
Wigle.van.der.Meer
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 14 nov 2011 9:35 pm
Contacteer:

Re: Hoekstuk rechts achter

Bericht door Wigle.van.der.Meer »

Bart,de voormalige Friendship werf in Lemmer,nu "Navisale" heeft nog wel hoekstukjes voor de voetrail.
bak,of stuurboord zwart of blank aluminium.Waarschuwing! ze zijn belachelijk duur!
www.navisale.nl of s.hoekstra@navisale.nl of 0514-565797 succes.Wigle.van.der.Meer.FS 26 Clochard 373.
jxd
Berichten: 5
Lid geworden op: di 08 jun 2021 3:08 pm
Contacteer:

Re: Hoekstuk rechts achter

Bericht door jxd »

Wigle.van.der.Meer schreef: wo 02 sep 2020 10:02 pm Bart,de voormalige Friendship werf in Lemmer,nu "Navisale" heeft nog wel hoekstukjes voor de voetrail.
bak,of stuurboord zwart of blank aluminium.Waarschuwing! ze zijn belachelijk duur!
www.navisale.nl of s.hoekstra@navisale.nl of 0514-565797 succes.Wigle.van.der.Meer.FS 26 Clochard 373.
Ik zoek toevallig ook zo'n zelfde hoekstukje voor mijn FS22. Navisale Lemmer reageert niet op mail of telefoon (zoals anderen elders ook al opmerkten). Iemand enig idee?
@Bart is het jou nog gelukt?


Met vriendelijke groet, Jip
BeFree
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 sep 2020 12:37 pm
Contacteer:

Re: Hoekstuk rechts achter

Bericht door BeFree »

Heb voor mijn FS 26 deze 3D laten printen komt op +/- € 50, stuk als je een 3D scan hebt.
Weet niet of deze hoekstukjes voor alle FS hetzelfde zijn.
jxd
Berichten: 5
Lid geworden op: di 08 jun 2021 3:08 pm
Contacteer:

Re: Hoekstuk rechts achter

Bericht door jxd »

jxd schreef: wo 09 jun 2021 4:12 pmNavisale Lemmer reageert niet op mail of telefoon (zoals anderen elders ook al opmerkten). Iemand enig idee?
Ik moet zeggen dat Navisale uiteindelijk alsnog heeft gereageerd (daarna telkens snelle antwoorden).

Maar de prijs van €169 voor het hoekstukje is een beetje buitenproportioneel.. Ik ga kijken of ik het anders kan oplossen. 3D print op zich leuke optie, maar mijn eigen ervaring met 3d printen is dat niet bepaald sterk is. Voor de sier oké, maar niet echt duurzaam voor deze toepassing. Voor nu is er geen lek o.i.d., ik kijk van de winter eerst of ik zelf iets kan maken met een aluminium profiel o.i.d.
Gebruikersavatar
admin
Site Admin
Berichten: 223
Lid geworden op: di 08 nov 2011 12:48 am
Contacteer:

Re: Hoekstuk rechts achter

Bericht door admin »

Het is wellicht een betere optie om met een (voorbeeld)hoekstukje naar een bedrijf(je) te stappen, die aluminium verwerkt.
Dat is even zoeken maar dan heb je ook wat, en een stuk goedkoper.
Heb je iets gevonden? Laat het ons ook weten!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten