Even voorstellen

Moderator: admin

Plaats reactie
Hoefhaan
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 09 mei 2016 1:24 pm
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door Hoefhaan »

In de hoop dat anderen dit ook doen!

Mijn naam is Johan, ik woon in de provincie Zeeland en ik ben al jaren met bootjes bezig. Het begon met een klein zeilbootje van een meter of 3 op een trailertje, met een heel oud motortje er achter. Daarna een klein Kajuitmotorbootje van een meter of 4 en tussendoor ook nog een snel open motorbootje. Dat was allemaal wat spelevaren, daarna werd het iets serieuzer met een kajuitzeilboot, een Leisure 17. Leuk bootje, veel aan opgeknapt en uiteindelijk (inmiddels alweer 10 jaar geleden) verkocht omdat hij te klein was voor kinderen aan boord die toen in aantocht waren. Ik heb altijd gezegd dat er weer een zeilboot zou komen en nu is het dan weer zover. Al met al ben ik dus nog niet zo ervaren en hoop hier een berg aan informatie op te doen!

Sinds kort de eigenaar van een Friendship 22, genaamd FNX (snel zeggen maakt effe niks :) )
Deze boot is van 1987. Wat leuke weetjes er over: er zit een rolreefsysteem op en een mariner buitenboordmotor, 5 pk 4 takt.
Een leuke boot waar nog wat kleine klusjes aan zijn, maar dat is allemaal wel te overzien.
Hij ligt momenteel nog in Bruinisse, (WSV BRU) maar binnenkort vaar ik hem naar Veere (Oostwatering), wat dichter bij huis. Om hem uiteindelijk in Arnemuiden te leggen bij de WSV op de Oranjeplaat.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast