vluchtluik

Hier alleen technische onderwerpen plaatsen die op meerdere typen betrekking hebben.

Moderator: admin

Plaats reactie
Joost
Berichten: 1
Lid geworden op: di 17 jun 2014 8:49 pm
Contacteer:

vluchtluik

Bericht door Joost »

Ik heb een friendship 22 uit 1980. Het vluchtluik wil ik graag vervangen. Heeft iemand een idee waar ik deze tegen een redelijk prijs kan kopen?
Nog een vraag: In de boot zitten tansducers voor log en diepte. De apparatuur ontbreekt. Zit er origineel iets in of is het later geplaatst?
Gr joost
jan smid
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 27 jan 2012 11:23 pm
Contacteer:

Re: vluchtluik

Bericht door jan smid »

Er zit een groter, Nautisch bedrijf, in het Zuiden van Friesland. Die hebben nogal wat luiken op voorraad tegen een redelijk prijs denk ik.

Stuur eventueel een berichtje als je er via Googelen niet uit komt.
Veel oude boten en auto's worden steeds mooier, nieuwe alleen maar ouder.

Goodewind FS 28 1980
Reinier
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 20 sep 2015 2:25 pm
Contacteer:

Re: vluchtluik

Bericht door Reinier »

Ik heb vluchtluik voor mijn FS26 op maat laten namaken door Gebo Marine. Kosten ca. 450 euro excl. BTW. Doorlooptijd ca. 6 weken. Is mooi geworden, echter wel andersom moeten plaatsen (voorzijde gaat nu open) omdat anders de scharnieren klem kwamen. Ik heb een rubber kit gebruikt omdat de standaard SikaFlex kits polyurethaan bevatten en dat mocht niet. Vooralsnog na twee maanden nog steeds droog in het vooronder ... Reinier

Alan Bekendam, Gebo Marine Glazing BV, Versterkerstraat 1, 1322 AN Almere, 036-5211278
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten