sriping met 'bootje'

De onderwerpen hier hebben wel betrekking op het zeilen maar zijn niet perse technisch.

Moderator: admin

Plaats reactie
Marijn
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 jun 2013 9:38 pm
Contacteer:

sriping met 'bootje'

Bericht door Marijn »

Hallo iedereen, Ik ben al een tijdje opzoek naar de striping gebruikt op sommige Friendships.
Ik heb sinds twee jaar een FS 22 uit 1978.
Osmose was ruim aanwezig waardoor ik afgelopen najaar het onderwaterschip kaal gehaald. Door het koude voorjaar liep de planning toch al uit en heb ik besloten om de romp gelijk maar mee te schilderen.
Nu stond er op de waterlijn een afbeelding van een zeilbootje in de golven. Inderdaad gelijk aan die in het IFC logo.
Deze zou ik graag weer terug plaatsen maar ik kan nergens een goede afbeeling van vinden.
Ik ben opzoek naar een dwg bestand waar deze afbeelding op staat zodat ik hier een sticker mal van kan laten maken. JPG bestand kan ook wel maar die is moeilijker te gebruiken om een sticker van te maken.
Tevens zoek ik nog een goede afbeelding van het Friendship logo. Ik heb al een pdf kunnen krijgen van de huidige werf maar de cijfers hadden ze niet meer. Heeft iemand hier nog een originele afbeelding van het cijfer '2' ?

Komende week zou het schilderwerk klaar zijn en kan de striping er op.
Voordeel van deze zoektocht is wel dat ik deze club gevonden heb. Binnenkort zal ik foto's plaatsen van de verfbeurt en het eindresultaat.

al vast bedankt voor jullie hulp.
Marijn
Friendships grows stronger by age.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten