Buiskap FS26

Vemeldt niet uw emailadres. Als iemand u wil emailen, dan kan de email-knop achter de naam worden gebruikt!

Moderator: admin

Plaats reactie
Wilco
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 22 mar 2017 7:15 pm
Contacteer:

Buiskap FS26

Bericht door Wilco »

Beste forum leden,

Ik ben voor mijn friendship 26 op zoek naar een buiskap inclusief buizenframe. Is dit ergens als complete set te koop, of blijft dit maatwerk wat echt op het schip zelf moet worden ingemeten door een zeilmaker.

Of zijn is er misschien een gebruikt exemplaar ergens aan het wachten op een nieuwe eigenaar????
Ik ben benieuwd....

Met vriendelijke groeten

Wilco
Wigle.van.der.Meer
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 14 nov 2011 9:35 pm
Contacteer:

Re: Buiskap FS26

Bericht door Wigle.van.der.Meer »

Hallo Wilco,
Een buiskap wordt normaliter door een zeilmaker terplekke op je boot ingemeten en gemaakt + gemonteerd.
Je hebt dan de keus uit materiaal,kleur en Alu of r.v.s buis.kosten voor een F26 ca 750,-a 1000,- euro.
Als je handige handjes hebt+tijd en niet te veel kosten wilt maken,heb ik er nog wel een liggen.(gratis)!
Die heb ik vorig jaar laten vervangen (8jaar oud)omdat het stiksel begon door te lekken maar wind dicht
is die nog wel.+Alu buizen van een voor-vorige.(moet Mischien enigszins aangepast worden)
Let wel ,de drukknoop fittingen moet je nog wel zelf aanschaffen en monteren.
Als je belang heb laat het maar even weten dan kan ik het volgende week zaterdag meenemen naar het
winterevenement in Volendam.
Vriendelijke groet, Wigle van der Meer FS 26 Clochard-373
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wigle.van.der.Meer
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 14 nov 2011 9:35 pm
Contacteer:

Re: Buiskap FS26

Bericht door Wigle.van.der.Meer »

Helaas,Wilco;
Ik heb je Mischien blij gemaakt met een "dooie mus".Bij inspectie van mijn rommelzoldertje vandaag
blijkt dat ik m'n oude buiskap toch al heb opgeruimd . Sorry ! Vriendelijke groet Wigle van der Meer.
Wilco
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 22 mar 2017 7:15 pm
Contacteer:

Re: Buiskap FS26

Bericht door Wilco »

Tja, de mus is van de winter doodgevroren denk ik.

Toch bedankt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten